Con Niño de Elche, Miguel Álvarez-Fernández, Emilio Pascual Valtueña, a cuncha, un andaluz, o can e un cura.
Un cine-concerto, comisariado e producido por SACO coa participación da Filmoteca Española onde a cantante implica musicalmente dúas xoias do cine surrealista: La Coquille et le Clergyman de Germaine Dulac e Un chien andalou de Luis Buñuel.
Pertencentes á tendencia vangardista do surrealismo, os dous filmes desta sesión tamén comparten outra característica: a colaboración entre un director e un artista. No caso de La Coquille et le Clergyman , o poeta Antonin Artaud, e en Un can andaluz , o pintor Salvador Dalí, crucial para a estética da película de Buñuel, aportando unha gran carga plástica.
Sobre este proxecto, o artista explica: “Buñuel sempre foi un personaxe que me chamou a atención, e sempre estivo aberto a ser pirateado. Germaine Dulac e Buñuel son dúas figuras moi heterodoxas, e tanto Un can andaluz como La Concha y el Clérigo teñen algo de sado e de perversión erótico-sexual presente na miña produción artística máis aló de que o surrealismo permite facer de todo.
Comisariada e producida por SACO coa participación da Filmoteca Española.
- La Coquille et le Clergyman | Germaine Dulac | Francia | 1928 | 32 '
- Un can andaluz (Un chien andalou) | Luis Buñuel | Francia | 1929 | vinte un'