MICROÓPERA AMOR E VIDA DE MULLER
Amor e vida de muller
Microópera
sobre os ciclos Frauenliebe und leben e Wadszenen de Robert Schumann
poemas de A. Von Chamisso
Nicolás Augusto Guindo
Dramaturxia, produción, dirección escénica, escenografía, vestiario e iluminación
Muller: Hasmik Nahapetyan, soprano
Piano: Mª Teresa García Molero
Criada: María Cervantes
Esposo: Juan Fco. Contreras
Rexiduría: Alonso Gil
Xastrería: Lola Garzía
Fotografía: Lui G. Marín
Hasmik Nahapetyan, soprano
Nace en Erevan (Armenia), onde estuda canto no Conservatorio Superior. Trasládase a España e continúa os seus estudos no Conservatorio Superior de Málaga e na Escola Superior de Canto de Madrid. Estudiou técnica vocal con Isabel Rey, Teresa Berganza, Jaume Aragali e Monserrat Caballé. Ten cantado en varios dos máis importantes teatros e festivais de España, entre os que destacan o Gran Teatre del Liceu de Barcelona, Teatro de la Zarzuela de Madrid, Teatro Arriaga de Bilbao, Teatro Gayarre de Pamplona, Teatro Cervantes de Málaga, Festival Internacional de Música Castell de Peralada e un longo etcétera. Está considerada como unha destacada intérprete de música e ópera contemporánea, tendo participado en diversas estreas absolutas.
María Teresa García Molero, piano
Natural de Málaga, realiza o grado superior de piano no Conservatorio Superior de Música desa cidade, con matrícula de honra no exame fin de carreira e premio ao mellor expediente. Obtén mencións e o primeiro premio na mostra de Novos Intérpretes de Málaga. Ten recibido clases maxistrais de pianistas como o mestre Josep María Colom, Estefanie Cambier, Almudena Cano, Ana Guijarro, Alexander Kandelaki, Ángel Sanzo, Vladimir Krpan, Claudio Martínez Mehner, Gabriele Rota, etc. Ten sido mestre repetidor do Teatro Cervantes de Málaga desde o ano 2006, traballando con directores como Luís Remartínez, Juan de Udaeta, Miquel Ortega, Daniel Lipton, Angello Cavallaro, Oliver von Dohnany... Así mesmo, ten tocado como solista coa Orquesta Sinfónica Provincial de Málaga e a OCUMA, e colabora habitualmente coa Orquesta Filarmónica de Málaga, tendo traballado con compositores e directores como Koji Kawamoto, Peter Bernstein, Fernando Velázquez, Roque Baños, Blake Nelly, Bear McCreary, Mark Isham, Michael Giacchino, Edmon Colomer, Daniel Klajner, Luís Remartínez, Juan de Udaeta, Miquel Ortega, Daniel Lipton, Angello Cavallaro, Oliver von Dohnany, Marco Frisina, etc. No ano 2015 obtén o título do mestrado en Patrimonio Musical pola Universidade de Granada. Actualmente encóntrase realizando a tese doutoral nesa universidade e éprofesora de piano na provincia de Málaga.
María Cervantes, actriz
Nacida en Málaga, realizou os seus estudos de interpretación na ESAD Málaga, continuando a súa formación no Estudio Coraza para el Actor, en Madrid. Tamén alí participa en numerosos cursos, trainings e seminarios impartidos por Emilio Goyanes, Pablo Alvort, Juan Codina e Fernando Piernas. Formou parte da montaxes teatrais como Querida Silvia de Joaquín Núñez, Agárrate a la Silla de En-Compañía Teatro o Las Señoritas de Avignon bajo la dirección de Carmen Moreno. En televisión ten traballaado en series como Rocío, case madre interpretando a “Ana”, así como varios personaxes episódicos en Arrayán, Sin Tetas no hay Paraiso y Los Serrano, entre outras.
Juan Fco. Contreras, actor e bailarín
Natural de Almería, cursa estudos de danza clásica na súa cidade natal, participando en cursos impartidos por Ángel Corella, Juana Dorado y Víctor Ullate. Comeza os seus estudos de interpretación na ESAD de Málaga. Alí participa en cursos impartidos por Paco Becerra e Juan Alberto Salvatierra entre outros. Da súa experiencia teatral, destaca a súa participación en montaxes como Sofá para Dos de la compañía Re-teatro, El ruido de los huesos que crujen de Suzanne Lebeau con direción de Blanca Vega o Bodas de Sangre dirixido por Arcadio Chillón. Ten traballado para Micro-Teatro Málaga en Happy, de Miguel Ángel González y Nada es lo que parece de Mónica Arana.
Nicolás Augusto Guindo
Natural de Málaga, interesase rapidamente polo teatro e a ópera, participando en diversos grupos de teatro xuvenil. Licenciado en Belas Artes pola Universidade de Sevilla, onde realiza estudos experimentais de escenografía e espazo escénico, compaxina a súa educación con formación musical e seminarios sobre posta en escena operística. Marcha a Londres, onde amplía a súa formación e entra en contacto co teatro saxón, colaborando como coach escénico freelance de alumnos de diversas escolas de música, á vez que se nutre da oferta cultural londiniense, feito que marca o seu xeito de achegarse á interpretación contemporánea dos clásicos. Artista multidisciplinar, desenvolveu a súa obra en eidos como a pintura, a escultura, o deseño e a instalación, sempre desde un punto de vista de marcada tendencia da dramaturxia. Ademais ten colaborado co director Rafael R. Villalobos –Premio Europeo de Dirección Escénica– no proxecto La Serva Padrona xunto á Orquestra Barroca de Sevilla.